Co roku na Filmteractive zapraszamy osoby związane ze światem sztuki, biznesu i technologii, żeby opowiedziały nam o aktualnych trendach i najnowszych projektach w swoich branżach. W tym roku naszymi głównymi gośćmi, którzy otworzą każdy dzień konferencji, są: Leslie Shannon (NOKIA), Chris Ume (Metaphysic.ai), Pearlyn Lii (nonstudio) i Ollie Rankin (Pansensory Interactive). Przeczytajcie, o czym nam opowiedzą!
Zapraszamy na opowieść o tym, czym jest i jak działa Metaverse oraz o tym, jaką rolę odgrywają i odegrają w przyszłości tworzące go elementy (m.in. awatary, blockchain, AR, VR). Leslie Shannon – Head of Ecosystem and Trend Scouting / Nokia – wtajemniczy nas również w to, co robią różni gracze, aby zdefiniować Metaverse – od wielkiego oświadczenia Facebooka – „jesteśmy firmą Metaverse" – do tego, co mniejsi i cichsi opracowują za kulisami, aby wprowadzić to wszystko w życie.
Czy media syntetyczne mogą wywołać rewolucję w branży kreatywnej? Prezentacja wiodącego na świecie artysty deepfake, współzałożyciela Metaphysic – Chrisa Ume – to wgląd w proces tworzenia hiperrealistycznych mediów syntetycznych, takich jak jego "DeepTomCruise" – produkcji, która okazała się jedną z największych sensacji TikToka. Chris podzieli się z nami także swoją wizją pozytywnego wpływu tej technologii na rozrywkę, sztukę i komunikację.
W swojej prezentacji Pearlyn opowie o tym, jak wpłynęło na nią dzieciństwo oraz postacie matek z jej historii rodzinnych, aby nakreślić kontekst jej interdyscyplinarnej praktyki, która obejmuje instalacje, performance i media oparte na kodzie. Przedstawi swój najnowszy projekt zatytułowany „Reverb”, operę genetyczną, a także serię „Real Girlfriend” i sposób, w jaki rozwinęła się ona w NFT. Pearlyn Lii jest artystką i projektantką z Hong Kongu, współzałożycielką nonstudio.
Ollie Rankin, reżyser filmowy, pionier działań w wirtualnej rzeczywistości, prekursor tworzenia efektów specjalnych, którego kariera filmowa obejmuje 20 lat i 26 filmów – podzieli się z nami swoją filozofią i sposobami na bycie zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami w dziedzinie wciągającej fabuły. Od najwcześniejszego zastosowania sztucznej inteligencji w filmie do trylogii „Władca Pierścieni", poprzez cyfrowych ludzi, aż po najnowsze osiągnięcia w wirtualnej rzeczywistości i produkcji online – oto zakres działań, o których opowie nasz prelegent, dzieląc się spostrzeżeniami z ponad 20 lat spędzonych na badaniu nowych technologii, technik i mediów w celu znalezienia nowych sposobów angażowania, informowania i zabawiania ludzi.
Zobacz prezentacje
bezpłatnie